.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عكس/توهین "ابرار" به دکتر لنکرانی

 تلاش برای دستیابی به قدرت و تخریب رقبا، برای برخی از جناح‌ها و گروه‌های سیاسی از دایره فعالیت سیاسی خارج شده و به میدانی برای عقده گشایی و ابراز توهین‌های شدید بدل شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رجانیوز، روزنامه "ابرار" در شماره امروز خود از دکتر باقری لنکرانی که علاوه بر درجات عالیه علمی، دارای شخصیت اخلاقی بسیار والایی نیز هست، با عنوانی توهین آمیز نام برده است؛ اقدامی که با واکنش گسترده افکار عمومی روبرو شده است.

پيش از اين رسانه هاي نزديك به شهرداري تهران با بي اخلاقي هاي منحصر به فرد خود، دكتر لنكراني را به خاطر اينكه به لحاظ علمي، استاد تمام يا همان پروفسور است، مورد تهاجم قرار دادند!

در نمونه اي ديگر نيز يك سايت نزديك به خانواده هاشمي در خبري بدون سند، اتهامات كذبي را متوجه خانواده لنكراني كرد كه بلافاصله از سوي ايشان تكذيب شد و روزنامه كيهان نيز نسبت به خبر سايت اجاره اي مورد اشاره واكنش صريحي نشان داد.

به نظر مي رسد علت این اقدامات عجیب، توهین آمیز و غیراخلاقی مقبولیت دکتر لنکرانی و محبوبیت وی در میان مردم است كه سبب شده تا برای تخریب وي، ابتدايي ترين و زشت ترين اقدامات از سوي حلقه هاي قدرت و ثروت صورت بگيرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.